Darmowa wysyłka już od 69 zł!

Polityka zwrotów

Prawo do odstąpienia od umowy

Zgodnie z przepisami prawa konsumenckiego, każdy klient dokonujący zakupu jako konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Terminy odstąpienia od umowy

Termin 14 dni na odstąpienie od umowy jest liczony:

  • Od otrzymania towaru lub treści cyfrowej
  • W przypadku zakupu kilku towarów, od otrzymania ostatniego z nich
  • W przypadku umowy polegającej na regularnym dostarczaniu towarów przez oznaczony czas, od otrzymania pierwszego z towarów
  • W innych wypadkach od dnia zawarcia umowy

Termin 14 dni uważa się za zachowany, jeśli przed upływem tego terminu klient wyśle do nas wiadomość e-mail lub pismo z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy

Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy dostępnego na końcu regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe. Wystarczy, że wyślesz nam wiadomość e-mail na adres kontakt@pandaz.pl lub pismo zawierające:

  • Dane osobowe (imię, nazwisko, adres zamieszkania, ewentualnie numer telefonu lub adres e-mail)
  • Informacje o zawartej umowie (zakupionym towarze, treści cyfrowej lub usłudze)
  • Wyraźne oświadczenie, że odstępujesz od umowy

Zwrot płatności

Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszty przesyłki (do wysokości najtańszej oferowanej przez nas opcji dostawy) nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.

Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy zakupie, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu.

Możemy wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu ich odesłania.

Zwrot towaru

Zakupione towary należy zwrócić nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

Towary prosimy odesłać na adres: Piotr Boroń ul. Walerego Przyborowskiego 148 25-351 Domaszowice

Koszty zwrotnego odesłania towarów ponosi klient.

Odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.

Brak zgodności towaru z umową

Odpowiedzialność sprzedawcy

Ponosimy odpowiedzialność względem konsumenta za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia.

Uprawnienia w przypadku niezgodności towaru z umową

Jeżeli towar jest niezgodny z umową, możesz:

  1. Żądać naprawy towaru
  2. Żądać wymiany towaru

W przypadku gdy:

  • Odmówimy doprowadzenia towaru do zgodności z umową
  • Nie doprowadzimy towaru do zgodności z umową
  • Brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo prób naprawy
  • Brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia to obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy
  • Z okoliczności wynika, że nie doprowadzimy towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie

Możesz złożyć oświadczenie o:

  • Obniżeniu ceny, lub
  • Odstąpieniu od umowy (jeżeli brak zgodności towaru z umową jest istotny)

Procedura reklamacyjna

Aby złożyć reklamację, należy skontaktować się z nami przez e-mail: kontakt@pandaz.pl podając:

  • Dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania)
  • Dane dotyczące umowy lub towaru
  • Powód reklamacji wraz z opisem i dokumentacją (np. zdjęcia)
  • Swoje żądania

Zobowiązujemy się odpowiedzieć na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Treści cyfrowe i usługi cyfrowe

Odstąpienie od umowy

W przypadku umowy, której przedmiotem są usługi cyfrowe albo treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, prawo do odstąpienia od umowy nie będzie przysługiwać, jeżeli przed zawarciem umowy poinformujemy o tym fakcie, a klient wyrazi na to zgodę.

Niezgodność z umową

W przypadku niezgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy na zasadach określonych w regulaminie.

Kontakt w sprawach zwrotów i reklamacji

We wszystkich sprawach związanych ze zwrotami i reklamacjami prosimy o kontakt:

  • E-mail: kontakt@pandaz.pl
  • Telefon: 534 529 742

Polityka zwrotów została opracowana zgodnie z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną, Ustawą o prawach konsumenta oraz Kodeksem cywilnym.

Data aktualizacji: 27.02.2025 r.